Alla inlägg den 13 april 2009

Av Ulrika - 13 april 2009 18:40

Hon har sparat födelsedags- och påskpengar och berättade igår vad hon skulle köpa för dom. Jaha, tänkte jag, leksaker eller godis eller så. Men icke, en ny säng! En loftsäng!

Hon har önskat sig det ett tag, och tyckte då att det var bättre att lägga pengar på det. Mamma´s flicka!!!


Så nu har hon hittat en, D är iväg och hämtar den nu!

Så i morgon ska det dekoreras och inredas i hennes rum. Ska bli kul!!! Älskar sånt!!! Jag har ärvt det från mamma, och barnen har i sin tur ärvt det från mig. Dom älskar att få om-möblerat!!!


D bara suckade åt mig förut! "Ska det möbleras om nu igen?"...lät det. Men jag har smittat av mig på honom oxå. Nu kommer han med ideér! Vardagsrummet har han planerat! Han är så söt!

Av Ulrika - 13 april 2009 18:19

Har varit iväg en stund med Linda idag.

Kan ni gissa vart vi varit???

.....

Japp, IKEA!!!


Idag var det IKEA Örebro som fick äran.

Vilka har vi hunnit med nu då?


Västerås

Kungens Kurva

Örebro


Ännu finns det några kvar i Sverige!

Sen Linda...det finns ju IKEA utomlands oxå =)

Ovido - Quiz & Flashcards