Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Ulrika - 10 juli 2009 19:33

Har lyckats undvika dom...tills jag var ute i ca fem minuter idag. Fick ett myggbett på sidan av vänster hand...som nu har svullnat upp som fan. Jag kan knappt röra handen och den är typ blå!

Undrar vart den myggan hade varit innan han fick smak av mig ;)

Satan vad ont det gör i alla fall!

Av Ulrika - 10 juli 2009 15:24

Funderade lite på vad barnen och jag ska hitta på om dagarna nu när vi är lediga. Är det fint väder så finns det ju massor att göra...men jag ville ha lite "back-up" planer oxå. Typ badhuset, leklandet etc.

Men det sket sig! Badhuset är stängt i sommar, hela juni och juli. Och leklandet är stängt likaså.

Inser dom hur mycket pengar dom förlorar på det eller?


Så kom gärna med tips på vad man kan hitta på =)

Av Ulrika - 10 juli 2009 15:11

Rubriken säger väl allt...

Av Ulrika - 10 juli 2009 11:27

...för idag blåser det smådjävlar!

Som om inte det räckte så har det börjat regna oxå =(


Hatar när det blåser så här mycket...det är nästan lika läskigt som åska ju! Vårat tak lyfter nog när som helst!


Hoppas D kommer hem snart! Han är iväg och jobbar lite....så att han är "fit for fight" när han ska börja på måndag! Och Stora A åkte till Anton igår kväll och sov över...så Lilla A och jag är själva hemma idag. Funderar lite på vad vi ska hitta på. Hade en tanke på att baka...men som det blåser så åker vi väl på strömavbrott.


Jaja, vi kommer väl på nåt!

Ovido - Quiz & Flashcards