Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Ulrika - 19 juli 2009 12:39

Vad trist väder...hade gärna haft lite sol och värme idag med. Men men, man kan inte få allt här i livet =)

Hade ju lust att åka och bada...passa på när D är ledig. För i morrn börjar han jobba igen och då kommer inte barnen och jag iväg för att bada nånstans. Visst, vi har ju sjön 4km bort...men dit åker jag inte. No way! D och barnen var där nere när jag var på kursen och då såg han tio (10!!!) ormjävlar i vattnet!!!

Vi kan ju åka till Parken badet...där lär det ju inte finnas några....men å andra sidan så finns det ju en massa andra jävlar där =)


En vecka kvar av ledigheten....sen är det snart dags för praktik. Och förhoppningsvis kanske man får jobb snart...nu när man har gått en bra utbildning. Annars vet jag inte vad jag gör!

Jag har ju länge funderat på vad jag vill bli när jag blir stor (hihi) och kanske är detta min grej...sitta och glassa på en truck hela dagarna =)

När jag var liten vill jag bli lokförare som morfar...men det blidde inget av det. Ville även bli sån där som går runt med "kiosk"-vagn på tågen...men det finns väl knappt kvar idag. Och jag vet ju inte ens vad yrket heter =) Tåg-kiosk-tant???

Ville även jobba på resgodset (som pappa gjorde när jag var liten), men det finns inte kvar på samma sätt.

Hmm...ser ni den röda tråden? Lokförare, Tåg-kiosk-tant och resgodset =)


Kanske ska bli rappare =)

För rimma kan jag...och prata oxå. Fast...fan, kan ju inte skånska ju! Haha!


Näe, det får nog bli nåt inom lager och truck ändå! Drömde dock mardröm om det i natt...fanns det kan ju bero mer på vampyrerna som fanns än på truckarna =)

Och förhoppningsvis så finns inga vampyrer på praktikplatsen ;)


Näe...svamlar som vanligt! Nu skiter jag i det här!


Ovido - Quiz & Flashcards