Alla inlägg den 25 juli 2009

Av Ulrika - 25 juli 2009 19:07

Åkte hemifrån vid tio-tiden idag.

Stannade förbi vid Skopunkten och köpte stövlar och skor,

för barnen har viss växt en del sen vi köpte sist =)


Efter det bar det iväg till Södertälje

Med, som synes, två glada barn...

 ...och Markoolio på högsta volym =)

Stackars medtrafikanter måste ju ha undrat,

då jag körde min schysstaste "dansa-i-bilen-moves"

Hihi!!!


Väl framme så blev det kaffe och spel!

Även en sväng till lekparken hanns med,

innan Sis och jag började "hinta" om mat =)

Titt ut!!!

Efter ett tag förstod de andra vad vi ville ha sagt =)


Så då bar det iväg till Grekiska kolgrillen,

som har den godaste maten du kan tänka dig!

Finns absolut inget bättre...

...se själva om ni inte tror mig

Kyckling-souvlaki med massor av tsatsiki...mums!!!


Tre av mina favorit killar!!!


Och tjej-maffian =)

Som består av mig, prinsessan Lilla A och världens bästa Sis!


Mätta och belåtna for vi till Ica Maxi,

där barnen skulle få handla lite gott till kvällen!

Dock fick vi spendera lite tid på parkeringen,

då det fina vädret försvann som med ett trollslag....

och ersattes av detta

Världens jäkla regnoväder!

Världens kaos blev det.

Billarm utlöstes till och med!

Då regnar det ganska ordentligt =)


Men till slut kom vi i alla fall in i affären.

Och barnen plockade gott till kvällen.

Jag shoppade lite kläder på rean åt barnen.

Stora A fick en vit t-shirt med dödskalle på, 39kr.

Plus ett par badshorts för 59kr.

Lilla A fick ett linne för 29kr.

(Såna priser gillar jag)


Sen gladdes barnen extra mycket,

då de fick åka en sån där

"stoppa-en-tia-i-mig-karusell-bil"

Jättepraktiskt, då båda fick plats samtidigt =)


Se så fint de åker =)

Johan ser lite fundersam ut...hihi!

Undrar om han oxå är sugen på att åka denna barnkarusell =)


Jag hade lite seperationsångest när vi skulle åka.

Men som sagt...jag vet ju att de har det bra hos

Världens bästa moster (deras pratkvarn)

och favorit-bästa Johan.

Men...som mamma är det jobbigt i alla fall =(


Har precis pratat med barnen som ringde för att

säga godnatt!

Mina sötisar...mamma älskar er!!!

















































































































Ovido - Quiz & Flashcards