Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Ulrika - 26 juli 2009 21:24

Egentligen borde väl jag gå och sova nu...för i morrn startar kursen igen! Mitt sommarlov är slut =(

Men...jag ser samtidigt fram emot att börja...faktiskt!


Dagen idag då?

D tyckte att vi skulle ta en sväng till Malma-marken...så det gjorde vi! Varmt som attan var det där...pust! Hemma var det mulet när vi åkte så man klädde nog på sig lite för mycket!

Gick i alla fall runt bland alla stånd och kika. Hmm, vad köptes? Strumpor, det handlar man alltid på marknader...i alla fall gör jag det! Köpte oxå två sjalar...som jag har letat, och så fanns de i Malmköping av alla ställen =)

D köpte korv i vanlig ordning och så blidde det två kassar (???) med marknadschips...mums mums!

Träffade på Linda med familj...eller rättare sagt så träffade dom på oss, för jag bara går där i min egna lilla värld och ser ingenting =)

Mötte sen upp Ellinor med familj och Jossa+karl, vid scenen...där de stod och svängde sina lurviga till Sven-Ingvars =)

Inte riktigt min grej det där...tyckte mest att han sjöng samma sak hela tiden =)

Missade ju Nordman igår och idag kommer jag dit och får Sven-Ingvars... min vanliga tur =)


Men vet ni vad??? Jag fick i alla fall se Nordman (ja, jag vet att gruppen heter så och sångaren Håkan...men jag säger Nordman ändå, sådäså). Han gick förbi oss när vi stod där och såg snygga ut...hihi...eller inte!? Jag petade säkert i näsan eller nåt =)


Har pratat med mina underbara barn som ringde för att säga godnatt. Dom hade varit i badhuset idag och Stora A var jätte stolt, för han hade hoppat från trampolinen! Dom hade det så bra och skulle vara uppe jättesent ikväll, enligt Lilla A! I morgon ska dom eventuellt ta en sväng till Heron City och ta en fika på Amazonas.


Näe, nu ska jag hoppa i säng! Ska upp klockan 05,45 i morrn...fy fabian så tidigt! Natt natt allihopa!!!

Ovido - Quiz & Flashcards