Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Ulrika - 15 juli 2009 23:28

Usch...jag har verkligen lagt om dygnstiderna helt och hållet nu under ledigheten. Nu är jag som piggast...skulle kunna sitta uppe i flera timmar till. Däremot blir jag ju supertrött på morgonen...skulle lätt kunna sova hur länge som helst då!

Annat var det när jag gick på kursen. Upp klockan sex och i säng klockan nio...

Men men...jag har ju faktiskt sommarlov =)

Av Ulrika - 15 juli 2009 22:44

Dagen har spenderats hemma hos mamma...i poolen mestadels =)

Morfar kom hit vid tolv och hämtade barnen och jag tog bussen lite senare (var ju tvungen att hoppa in i duschen och ansa lite innan...för att inte skrämma slag på övriga badgäster). Min lilla kusin Tyra, hennes mamma Linda, mormor och morfar var oxå där.

Linda....vilken underbart go dotter du har, och riktigt musikalisk oxå. Hihi...hon sjöng hela tiden, så söt!


Stora A var jätteduktig...han simmade omkring för fullt, även under vattnet. Han som förr var så rädd för vatten har nu lärt sig simma!!! Och hoppa bomben =)

Mamma är så stolt över dig!!!


D kom och hämta oss efter jobbet. Då åkte vi raka vägen till affären för att hämta ut Lilla As paket från HM. Hon hade beställt en massa kläder =)

Eller...hon valde, jag klickade och D betalade. Som det ska vara då med andra ord ;)


Sen åkte vi hem och fixade mat som vi hade tänkt att inta ute trädgården men lagom när maten var klar så kom åskan och hälsade på...och strax därefter kom regnet. Men men...


Näe...om man ska ta och gosa lite med karln innan han somnar. Har jag tur så kanske jag får lite "klang i kantarellen", "tjong i medaljongen" eller varför inte lite "kors i karamellen". Hihi!!!  (internskämt)

Ovido - Quiz & Flashcards