Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Ulrika - 20 juli 2009 23:28

Bara för att den är kul helt enkelt ;)


 Det måste ni ju hålla med om =)































































Av Ulrika - 20 juli 2009 21:45

På en vecka (ungefär) har jag lärt mig att lägga in youtube-klipp och få över bilder från kameran till datorn!


Alltså...jag kan så mycket! =)


Räkna med bombadering (heter det så???) av youtube-klipp och bilder från och med nu =)

Ska ha med mig kameran överallt. Ingen går säker längre =)

Ska nog ta och hälsa på alla jag känner nu....mohaha!!!

Av Ulrika - 20 juli 2009 21:38

Woohoo...jag kan lägga in bilderna från kameran i datorn. Jag är tydligen inte så dum som jag ser ut =)

Tänkte att ni skulle få se vad barnen och jag har sysslat med idag!



Våra tre spel vi gjort idag! Överst ligger Harry Potter-spelet, sen kommer det första spelet vi gjorde och sist kommer Prinsess-spelet!

Fantasin är det inget fel på i alla fall =)


Lägger även in en bild till på sötis-hunden Diva!



Se så liten och söt jag är =)



























































































Av Ulrika - 20 juli 2009 12:49

Igår hade vi besök av det nygifta paret, Tina och Göran. Med sig hade dom sina hundar, varav ena var det sötaste jag någonsin sett.



Hur söt kan man vara egentligen???


Lilla A sa åt dom att dom var välkomna hit igen...men bara om lilla Diva följer med =)


Nu sitter barnen och spelar spel...ett egengjort spel. Vi har ritat och skrivit, klippt och klistrat för fullt. Och barnen älskar det...dom spelar för tredje gången redan =)

Skönt att dom roar sig med nåt...för ut vill vi inte idag. Man lär ju blåsa bort lagom när man kommer ut...ja, inte jag då (för jag står nog stadigt...hihi) men barnen.

Vad ska jag hitta på då? Kanske ska ta tag i diverse projekt här hemma...men för tillfället känns det inte ett dugg lockande faktiskt!

Men men...det finns nog lite av varje att göra!!!











































































Ovido - Quiz & Flashcards