Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Ulrika - 16 juli 2009 22:55

Gick och tänkte idag att den här veckan gått segt...världens längsta liksom. Så kom maken och sa: "Äntligen fredag i morrn"  Va? Det är ju onsdag idag...och igår...och dan innan det. Men...det kan ju inte stämma! Kan ju för fan inte vara onsdag i tre dagar??? När var/är det onsdag? Igår? Idag? Eller i förrgår?

Jag var tvungen att titta i almanackan...och räkna baklänges för mig själv. Jo...det är fredag i morrn! Veckan kanske inte har varit så seg ändå då? Kanske är det så illa att det är jag som är seg?! Kan det var så tro? (Ni behöver inte svara på det...jag tänkte högt bara).


Näe...usch, jag bara svamlar =)


Nu har karln lagt sig! Ska smyga mig på honom och visa lite schyssta "moves" Hihi!

Av Ulrika - 16 juli 2009 20:43

...jag spöa ungarna i yatzy!!!

Av Ulrika - 16 juli 2009 17:33

Passar på att få in ett inlägg medans barnens blåbärsmuffins står i ugnen ;)


Har hållit i gång hela dagen...känns det som. Lilla A har haft sin kompis Elsa här men dom har skött sig mestadels själva.

Under tiden har jag bestigit "Mount Tvättberg". Jag kom upp...men det tog tid. Lämnar hela byn sin tvätt här eller?

Sen fixade jag och Stora A iordning i hans rum...han fick in en hylla för diverse prylar. När jag äntligen var klar därinne och såg framemot en rök/kaffe paus...då hittar ungfan (hihi...sorry älsklingspojken) ännu mer prylar som skulle få plats i hyllan. Okej, sa jag då...jag hjälper dig om du slår mig i Yatzy, förlorar du så kastar jag skiten. (Mohaha...no way...jag hade redan vunnit två av två gånger på förmiddagen) Sagt och gjort...han antog vadet...och vann ju självklart! Skitunge! Både yatzy och bonus fick han...medans jag fick kämpa för min bonus =)


Ja, just ja...muffins i ugnen var det ja.....

Ovido - Quiz & Flashcards