Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Ulrika - 28 juli 2009 21:41

Kan jag få låna din Nokia???

För jag vill oxå ha mobilt bredband =)


Mohaha....

Av Ulrika - 28 juli 2009 21:33

Nu har jag fått mitt truckkort...woohoo!!! Så nu kan jag visa upp det för er...hihi!


Idag har D och jag tagit en sväng till Ikea. För barnen ville tydligen inte hem idag...eller om det var så att Sis och Johan inte ville släppa ifrån sig dom =)

Men i morrn får jag äntligen träffa mina älsklingar...fast bara en liten stund, för sen ska dom till mamma och sova över tills på fredag! Ett himla rännande på mina barn =)

Det är ju sista veckan på sommarlovet för dom...så dom vill ju hinna med så mycket som möjligt. Så jag får gott sitta hemma och längta! Å andra sidan, så hade de ju varit på dagis och fritids denna vecka annars.

Men på måndag ska de börja i alla fall...och gå en dag eller två, för nu tyckte Ann-Charlotte att det var hennes tur att få ha dom =) Så eventuellt blir det Småland för dom nästa vecka.


Ovido - Quiz & Flashcards