Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Ulrika - 27 juli 2009 22:19

D vann!

Jag sa ju att han var en Galenpanna =)


Appropå ingenting

(typiskt mig att byta samtalsämne bara så där)

Idag kom D in med famnen full av kantareller.

Men han behöver inte, som de flesta andra, bege sig ut i skogen.

Utan här hemma växer det på tomten =)

Så nästa gång kanske jag följer med han ut och plockar!

Perfekt...(ni som känner mig vet att jag inte är nån skogsmulle),

bara att flytta solstolen en bit så kan jag ligga och plocka =)


Usch så rörigt jag skriver!

Jag blidde ingen Galenpanna...men lite galen är jag nog allt,

lite sådär som folk är mest =)

Men jag tror att det är det alla älskar hos mig ;)

Eller???

Hihi...galen och självsäker!


Nu ska jag sova!

Sov gott allihopa!!!

Av Ulrika - 27 juli 2009 20:37

Har precis pratat med barnen...som har haft en toppen dag ännu en gång. Sis och Johan tog med dom till Heron City, vilket speciellt Stora A har sett fram emot sen han hörde talas om det. Lilla A hade dock varit lite konfundersam innan och frågat sin moster vad Hello Kitty (låter ju ganska likt Heron City...hihi) var för ställe Där hade dom lekt på Barnens planet, som är ett aktivitetscenter för barn. Det fanns rutschkanor, hopp-borgar, studsmattor, bollhav och mycket mer. Så att barnen trivdes där kan jag förstå =)

Sen hade dom spelat en del spel och ätit gott!

(Sis...är det min tur att sova över och bli bortskämd snart?)


I morrn kommer mina älsklingar hem...jag längtar!!!


Nu ska jag spöa D på Galenpanna...ett jättekul sällskapsspel. Dock är ju han redan min Galenpanna...hihi! Love you D!!!

Av Ulrika - 27 juli 2009 16:40

...efter en helvetesfärd på buss =)

Nädå, så allvarligt var det inte...eller jo förresten. Jag var så satans kissnödig att jag såg ubåtar, guldfiskar, valar...eller vad det nu är man brukar säga ;)

Jobbigt var det i alla fall! Grannarna måste ju ha undrat när jag skyndade mig ur bussen...hihi...men det bjuder jag på!


Var tillbaka på kursen idag...riktigt kul faktiskt. Det var lite segt dock att gå upp i morse men så fort jag kom iväg så var jag piggelin. Har kört ekonomi hela dagen...och det gick över förväntan bra. Matte är ju inte min starka sida ;)

Lugnt var det oxå för vi var bara sex stycken. Vet inte vart dom andra tatt vägen...fastnat i hängmattan kanske =)


Skriver mer senare...nu skriker magen efter mat!

Ovido - Quiz & Flashcards