Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Ulrika - 24 juli 2009 16:14

Sommaren 2007 var vi i Halmstad...där vi gjorde ett besök på Äventyrslandet.

Tog då en kul bild (om man har min humor då) =)


 Det fanns hästar som barnen kunde sitta på! Tycker att det är kul att dom görs verklighetstrogna...men det finns ju gränser =)

Om ni nu sitter och undrar vad fan jag pratar om...titta mellan benen på hästen =)

Haha...var tvungen att ta denna bild!











































































Av Ulrika - 24 juli 2009 14:29

...men det går sakta!

I morrn far vi ju till Södertälje för att lämna av barnen som ska sova hos sin älskade moster och världens bästa Johan...vilket barnen verkligen ser fram emot och har räknat ner till i ungefär två veckor =)

Men jag då? Jag vet inte om jag ser fram emot det lika mycket. Jag vet ju att dom kommer att ha det toppenbra där...för tydligen så får man vara uppe länge på kvällarna och äta massa gott =)

Men jag kommer ju sakna dom så mycket!!!

Man kan ju ringa, sa Lilla A till mig! Och det är ju sant =)

Jag älskar Alexander Graham Bell som uppfann telefonen (eller om det nu var Antonio Meucci). Skitsamma...telefonen är i alla fall uppfunnen!!! Älskar oxå den som uppfann webbkameran...vem det nu var!?




Ovido - Quiz & Flashcards