Alla inlägg den 2 september 2009

Av Ulrika - 2 september 2009 17:09

Bara två dagar kvar på praktiken nu! Det känns lite konstigt faktisk, jag har ju liksom vant mig att vara där. Samtidigt ska det bli kul att träffa alla kurskamrater igen, nästa vecka.

Men sen då?

Vad ska jag göra då? Ingen som läser, som äger ett lager och vill anställa mig =)

D har varit iväg idag igen till Ellinor och Richard. Det är fan illa, när mina kompisar träffar honom mer än mig...haha!

Vet ni?

Jag satt och bläddrade i en katalog i morse...och blev helt till mig av alla roliga grejer som fanns. Nu favoritaffär kanske???

(Åh, vad ni funderar hejvilt nu...haha)

Jag kan ge er en ledtråd...maken blev glad!!!

(Hihi...nu funderar ni ännu mer!)

Vill ni veta?

Tamtadam...Biltema!!!

(Inte riktigt vad ni hade i tankarna va?)

Men allvarlig...vad mycket kul (och billigt) dom hade till hemmet. Och det positiva är att det är lätt att få med karln dit...till skillnad från alla mina andra favoritaffärer =)

Appropå kataloger! Barnen ska sälja jultidningar i år. Så är ni intresserade av att köpa så kan ni ju säga till! Det är till gott ändamål =)

Ovido - Quiz & Flashcards