Alla inlägg den 11 september 2009

Av Ulrika - 11 september 2009 19:37

Veckan som gått:

  • Har varit sjuk...inget ordentligt som slagit ut utan mest varit seg/hängig!
  • Har saknat mamsen och c:o!
  • Har vattnat blommor hos mamma och mormor...sammanlagt 93 jäkla blomjävlar!!!
  • Har gjort en makeover...ja, åtminstone frisyrmässigt (måste ju börja nånstans...)
  • Har fått intyg på att jag är en sjujäkla lagerarbetare =)
  • Har fått/gett positiv energi till folk.
  • Saknat mamsen (har jag nämnt det)
  • Myst med min man och mina barn!
  • Lurat i Stora A + kompis chili-godis (mohaha)
  • Löst mitt dataproblem...all by myself!

Nähe...om jag skulle ta och kasta bort ungarna från tv:n och kolla på Idol =)

Av Ulrika - 11 september 2009 16:06

Lägger ut bilder...inlägg kommer senare =)


    

Låt er inte luras...jag är faktiskt glad =)





































































































































































Ovido - Quiz & Flashcards