Alla inlägg den 26 september 2009

Av Ulrika - 26 september 2009 21:56

Har pysslat och inrett lite =)

  

Mina nya bokstäver och min nya tavla!!!


  

Hihi!











































































Av Ulrika - 26 september 2009 17:41

Nu har vi bowlat järnet =)

En aningens besviken är jag dock...för jag tyckte att det skulle vara smart att bowla med barn för då får man skydd (staket hette det visst på bowlingspråket) i rännan. Men icke!!! Barnen fick...sen försvann det när det var min tur.


Men i allafall...barnen hade jättekul och var superduktiga!


  

Stora A - bowlingkungen!!!


  

Lilla A och bowlingklotet var nästan lika stora =)


Jag hade för min del behövt ett sånt där "staket"...för hur jag än gjorde så vill klotet ner i rännan. Det gick inte alls bra för mig =)


Vinnare blev.....

  

Grattis!!!


Stora A fick 71 poäng

Lilla A fick 69 poäng

D fick 66 poäng

...och sist kom jag med 59 poäng =)


Men kul hade vi...och det är ju det viktigaste!!!










































































































































































































Av Ulrika - 26 september 2009 13:21

...är allt ni får nu =)


Ska strax åka och hämta Stora A hos Felix, sen bär det vidare mot stan för lite bowling.

Ska bli spännande för barnen har aldrig bowlat (mer än på Wii Glad).


Återkommer senare!

Ovido - Quiz & Flashcards