Alla inlägg den 30 september 2009

Av Ulrika - 30 september 2009 12:53

Idag firar jag och min älskling 9 år som förlovade!

Tiden har gått fort...samtidigt som det känns som att det alltid varit vi två!

Vi förlovade oss på stadshotellet i Västervik, med god mat och övernattning. Innan så fick jag min förlovningspresent...min tatuering =)


Funderar nu på om jag kanske ska ta och kamma till mig...för att sen åka och storhandla! Känns inget lockande...men efter en titt i kylskåpet så känns det som ett måste. Den lilla mat jag hade kvar där har typ fått ben och gått ut av sig själv...iklädd en grön päls =)


Så kamma håret var det ja! Ser ut som ett skatbo...efter bus och lek med Lilla A. Men det är det värt då hon sa: Mamma, du är den kulaste mamman som finns!


Kram på er allihopa!

Ovido - Quiz & Flashcards