Alla inlägg den 20 september 2009

Av Ulrika - 20 september 2009 19:21

Lider massor med dig och hoppas att du kryar på dig snart från stämbandsinflammationen.


  

Älskar dig massor!!!






































































































Av Ulrika - 20 september 2009 18:55

Eller...nja, jag vete fan =)

För en gångs skull så drog Linda och jag iväg skapligt...men ändå var vi hemma senare än någonsin. Klockan hann bli fem på morgonen när jag kom hem...hehe! Men det känns idag kan jag säga!


Vad gjorde vi då?

Vi var på Ikea (såklart!!!) i Kungens kurva. Irrandes som vanligt =)

Lagom när jag kände att jag hade koll på läget så fick vi gå ut till bilen och hämta kvarglömda saker. Och som vanligt fick vi höra: "Vi stänger om trettio minuter". Så inte denna gång heller hann vi se allt!

Det blidde som vanligt lite smått och gott! För det går inte att gå igenom en Ikea butik utan och handla nåt. Det är omänskligt =)


Efteråt så åkte vi till Heron City för mat och bowling. Maten var bra...men bowlingen sög. Måste ha varit nåt fel på banan varje gång jag kastade klotet...och lite fuskigt att käglorna hoppade undan. Men men...jag är inte bitter!

Sen kan faktiskt Linda få tro att hon är värsta bowlaren...det är okej!


Gissa vart vi åt???

Här kommer en ledtråd!

  

Grekiska kolgrillen...of course!!!

Jag körde på riset denna gång...supergott var det! Hade nog slickat rent tallriken till och med om det inte vore för att det var så mycket folk att de även satte sig hos oss (trots Lindas försök att skrämma bort dom)!


Styrde sen kosan till Västerås...där vi välkomnades av jubel och fyrverkerier. (Det mumlades nåt om Kulturnatta men jag tror att det var för oss).

Vi gick runt och kolla stånden på den gammaldagsa marknaden (är gammeldags ett ord ens?). Vi köpte nygjorda brända mandlar...varma och goda!

  

Ser ni så fint de ordnat för oss! Ullis/Linda roadtrips är omtalade!!!


Shit...vad gjorde vi mer? Kul hade vi i alla fall...like always!

  

Linda...en vän är människa i vars sällskap man törs vara sig själv! Love you



Våra tidigare roadtrips kan ni läsa om här, här och här...den censurerade versionen dock =)


















































































































































Ovido - Quiz & Flashcards