Alla inlägg den 9 september 2009

Av Ulrika - 9 september 2009 20:05

Jag har världens underbaraste Sis och Johan!

Älskar er massor!

Bättre människor får man leta efter!

Av Ulrika - 9 september 2009 13:57

Han står och lagar rårakor för min skull!

Är han inte bäst så säg!

Älskar Älskar Älskar

Av Ulrika - 9 september 2009 12:36

Vad ska jag hitta på att skriva om idag då?

Ingen aning!!!

Känns som att jag är inne i en svacka för tillfället. Snart är utbildningen slut och då är jag tillbaka på ruta ett igen. Eller det är jag väl inte egentligen...då jag har en bra utbildning i ryggsäcken...men ändå känns det så! Nu ska jag åter igen lägga all min kraft på att söka jobb...jobb som inte finns!

Fick dock höra en hel del positivt från min vän idag...ord som gjorde att jag kände mig starkare...ord som hjälpte mig upp en bit i allafall från min svacka. Tusen tack, darling!


Näe, man skulle kunna säga att mitt humör åker bergodalbana. Det är en väldans massa nerförsbackar...men som tur är så går det ju uppför ibland oxå. Det värsta är väl att hålla sig kvar i "loopen"...dom stunder när man förväntar sig nåt positivt...men så kastas man omkring och allt blir fel!


Och så saknar jag mamsen oxå Skrattande

Ovido - Quiz & Flashcards