Alla inlägg den 18 september 2009

Av Ulrika - 18 september 2009 21:07

Idag var det dags för fem och ett halvt årskontroll för Lilla A. Hade förberett henne väl, då hon skulle få spruta. Men eftersom jag oxå lovat valfri glass efteråt så varr det inga problem...utan hon såg istället fram emot det =)

Väl där så fick hon rita en teckning, skriva sitt namn, räkna och hoppa på ett ben. Hon vägdes och mättes oxå...och följde kurvan bra...

Sen var det dags för sprutan! Hon satte sig i mitt knä och fick titta bort (vilket även hennes mamma gjorde...hihi). Inte en min rörde hon! Jag satt och vänta på en reaktion från henne...men helt plötsligt sa sköterskan att det var klart. Min duktiga tjej!

Sen var det raka vägen till kiosken för glassköp! Åkte oxå och handlade nya gympadojor till henne...med Hello Kitty på =)


Hämtade Stora A i skolan sen och for hemåt! D släppte av mig, så tog jag en promenad hem. Så skönt! Kom hem sen till dukat bord...gulliga D!


For iväg till lillebror Danjel sen på kalas.

Grattis gulliga bror på 23-årsdagen!!! Älskar dig massor!

  

Min super snygga bror!!!

 

Han hade bakat (köpt på Ica) kanelbullar och en massa annat gott =)


  

Hehe...lyssnar förmodligen på nån av lillebrors alla galna historier =) Medans mamma drömmer sig bort!!!

 

Lilla A hade ont i armen och blev bara segare och segare. Lite feber oxå! Så till slut var det dags att åka hem, varpå hon somnade innan vi lämnat stan. Lilla gumman!


Nu väntar D på mig. Vi ska se på film och mysa!


Kram på er!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards