Alla inlägg den 22 september 2009

Av Ulrika - 22 september 2009 11:47

Jag är galet förälskad i min man!!!

 

 

Idag väckte han mig och sa att han hade en överraskning.

Han leder mig in till köket där han har dukat fram frukost och tänt en massa ljus.

Och så hade han lagat "fattiga riddare".

 

Är han inte underbar?

Av Ulrika - 22 september 2009 07:41

regler:

det här är svårare än du tror! kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och

berätta det för dem. varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! alla

svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! om personen som utmanade dig har ett namn

som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.

du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar

(förutom på fråga 1)! lycka till!

 

1. vad heter du? Ulrika

2. ett ord på fyra bokstäver: Udda

3. flicknamn: Ulla

4. pojknamn: Urban

5. yrke: Underklädesmodell

6. färg: Ultraviolett

7. klädesplagg: Underbyxor

8. mat: Ugnspannkaka

9. sak i badrummet: Underlagskräm

10. plats/stad: Ulricehamn

11. en orsak att vara sen: Utegångsförbud

12. något man skriker: Usch!!!

13. film: Under solen

14. något man dricker? Uvanis (rosévin)

15. band:  Ultima Thule

16. djur: Uggla

17. gatunamn: Uranusvägen

18. bil: UAZ

19. sång: Under the board walk

 

Jag utmanar: Linda och Camilla :)

Ovido - Quiz & Flashcards