Alla inlägg den 12 september 2009

Av Ulrika - 12 september 2009 20:27

Sitter här och väntar på Ellinor och Linda som är på väg hit!

Sen om det är mig eller våra rester dom kommer för låter vi vara osagt =)


Detta är vad vi har ätit idag...ovanligt va???? =)


  

Tamtadam....kyckling-enchiladas och en god sallad med rostade pinjenötter!!!


Super-duper-gott! Trots att vi äter det typ varje helg =)

Variation är dumt!!!


Nytt för denna gång var att D hade i lite av sin egen-odlade chili!


  

Den växer så det knakar!!!














































































































Av Ulrika - 12 september 2009 10:15

Igår hade jag 40 besökare på min sida...hittills idag har 15 stycken tittat in!


Kan vi inte ha ett upprop?

Alla som tittar in säger hej i kommentarsfältet till detta inlägg!


Vad vinner vi på det? Inte ett dugg...men kan vara kul att prova =)


Av Ulrika - 12 september 2009 09:58

Idag kommer mamsen och c:o hem....yeeey!!!

Undrar om dom oxå känner så...lämna värmen i Turkiet och komma hem till hösten i Sverige???


Lilla A är på väg till sin kompis nu för att leka. Och Stora A som har haft Anton här sen igår leker för fullt!

Jag vill oxå åka till en kompis och leka =)

Nån som är sugen???


Kvällen igår spenderades framför Idol. Undrar hur folk tänker egentligen? Tror vissa verkligen att de kan sjunga? Vad har dom för folk i sin närhet som uppmuntrar dom att söka? Fast dom är himlans kul att se på =)


Satt kvar och tittade på Kändisdjungeln efteråt! Höll tummarna för att hovreportern skulle få göra dagens utmaning, men så blidde det inte. Istället ska Jannike Björling bli levande begravd bland massa äckliga djur idag. Fy fan! Hade aldrig pallat det...no way! Hade absolut inte gjort det för ett mål mat i alla fall. Hade mycket hellre svultit...eller kanske försökt titta mig mätt på Rafael Edholm =)

Värt ett försök i alla fall!


Min snygga frisyr är redan idag ett minne blott! Gick och la mig, snygg och dann...vaknade upp med ett rufs (likt ett fågelbo). Undrar om jag kan få det lika fint som frisören? Troligtvis inte...men jag hoppas på nåt liknande åtminstone!


Näe, nu tar min rastlöshet över. Måste gå och göra nåt...vad som helst =)


Kram alla mina bloggvänner!


Ovido - Quiz & Flashcards