Alla inlägg den 25 september 2009

Av Ulrika - 25 september 2009 21:02

TRE SAKER SOM ALLTID FINNS I MIN/MITT.

 

KYLSSKÅP: Smör, mjölk, fil

FRYS: Köttfärs, grönsaker, bröd

SKAFFERI: Pasta, godis, flingor

HANDVÄSKA: Cigg, läppglans, hårspännen

SMINKVÄSKA: Mascara, rouge, läppglans

BADRUMSHYLLA: Tandborste, tandkräm, parfym

HJÄRNA: Tankar, fantasi, ideér

HJÄRTA: Mina barn, min älskade make, familjen

FÖRRÅD: Julsaker, gamla leksaker, väskor

JACKFICKA: Mobil, cigg, lypsyl

BARSKÅP: Äger inget sånt

KÖKSBÄNK: Micro, kaffebryggare, brödrost

KRYDDHYLLA: Salt, svartpeppar, aromat

MEDICINSKÅP: Alvedon till barnen, Ibumetin, plåster

 

JAG UTMANAR ALLA SOM VILL HÄNGA PÅ....

Av Ulrika - 25 september 2009 18:38

Precis hemkommen från den stora staden (Eskilstuna Glad)
Har sprungit runt i X antal affärer...och gjort av med X antal kronor =)
Har shoppat julklappar till mamma och Sis ialla fall. Tidigt kanske en del tänker...men jag brukar faktiskt vara klar runt den här tiden.
Lilla A har shoppat kläder oxå (mammas flicka det).
Stora A följde med Felix hem efter skolan och ska sova där.
Lilla A tyckte att det var ganska skönt att få lite ensamtid med oss. Dom behöver det ibland.
Nu ska hon och jag ha lite mys framför TV:n...vi ska titta på Grease 2.
Återkommer kanske senare!

Ovido - Quiz & Flashcards