Alla inlägg den 21 september 2009

Av Ulrika - 21 september 2009 16:53

Hipp Hurra för Ellinor!!!

Hoppas att du får en bra dag med massa kul paket!

 

 

Lilla A och jag gick och la oss igen efter att Stora A

åkt till skolan.

Så mysigt!

 

Är fortfarande lite seg efter helgens bravader =)

Så för att inte somna har jag hållit igång hela tiden...

Har tvättat...massor! Fattar inte vart allt kommer ifrån...är allt verkligaen vårat?

Tog en promenad med barnen medan tvättmaskinen kämpade.

Och idag var jag riktigt duktig!

Jag gick ca två kilometer och joggade en.

Vet inte vad som flugit i mig?

Men men...jag passar på medans lusten finns =)

 

Tydligen så blir det kyckling-enchiladas här på lördag.

Jag visste det inte...

D visste heller inte...

Men Linda visste...för hon har bjudit in sig redan =)

 

Av Ulrika - 21 september 2009 06:38

Det blev visst lite sent igår.

D och jag tittade på film, Män som hatar kvinnor. Den var helt klart bättre än jag hade trott.


Ska strax väcka Stora A som ska till skolan. Sen funderar jag om jag ska övertala (läs: muta) min dotter att vi ska lägga oss en stund igen =)

Jag behöver det definitivt och säkerligen hon med, för hon har inte varit så pigg i helgen. Febern efter vaccinationen har hållt i sig.


Näe, dags att väcka sonen!

Ovido - Quiz & Flashcards