Alla inlägg den 16 september 2009

Av Ulrika - 16 september 2009 21:07

Vaknade med jordens huvudvärk...som höll sig kvar halva dagen.

Så därför har jag mest legat framför tv:n och slöat =)

Fastnade framför Extreme Home Makeover, min och Lilla As favorit. Har dock kommit fram till att det inte var det bästa valet när man har huvudvärk...då jag gråter floder till varenda avsnitt =)


Framåt eftermiddagen så tog jag mig i kragen och drog med karl och barn på promenad igen. Efter det mådde jag genast bättre...huvudvärken försvann. Jättemysigt var det...barnen cyklade och D o jag gick och filosoferade =)


Shoppade igår...eller rättare sagt så shoppade maken åt mig. Han köpte detta till mig...har länge velat haft sådana men har inte hittat dom. Men nu hittade jag såna på Inredningsbutiken Perlanliving.se. Köpte bokstaven D och U

Snabb leverans var det oxå...han köpte dom igår kväll och jag får dom troligtvis i morrn!

Ovido - Quiz & Flashcards