Alla inlägg under februari 2009

Av Ulrika - 1 februari 2009 16:32

Jaha...då var det söndag igen

Vart tog helgen vägen liksom....den bara försvann =)

Igår hade Lilla A kompisar hemma...full fart kan jag säga!

På kvällen myste vi med hemmagjord pizza och Wildkids på TV =)

(barnens favoritprogram...och vårat...hihi)


Sen tittade jag o D på film, Barnhemmet. En spansk thriller/rysare eller nåt! Jag hade i alla fall en kudde i beredskap...just in case! Och ja...den användes ett par gånger!


Idag myste Lilla A och jag framför Tv:n, tittandes på Lilla Sjöjungfrun medans D och Stora A spelade Indiana Jones på PS2 =)


I natt börjar D sin nya kör-tur =(

Han kommer att jobba mellan klockan 02-11...skit tider med andra ord. Men Men...sånt man får ta, I guess!

Vem ska då krama om mig om jag drömmer mardrömmar...snyft

Men D, som känner mig, sa: Du vet att du kan ringa till mig om du drömmer mardrömmar, älskling!

Min allra goaste D...älskar älskar älskar!!!


Pratade med Sis idag! Tittade på nummerpresentatören...hmm, vem ringer till oss med 08-nummer...ja, just =)

Flytten hade gått bra...skönt!

Saknar henne redan...så näst nästa helg åker vi dit o hälsar på =)


Nähe...om jag skulle natta D nu kanske =)


Ovido - Quiz & Flashcards