Direktlänk till inlägg 29 september 2009

Lilla A piggare!

Av Ulrika - 29 september 2009 21:18

Lilla A hade knappt nån feber alls idag...märkligt hur snabbt det varierar!

Så D åkte iväg med henne till dagis...i tid till fotograferingen, sen följde hon med hem igen.

Sen vid tre-tiden åkte vi dit igen, för syskonfoto!

Så nu är det bara att vänta tills man får hem dom i brevlådan. Jag tycker att det är så spännande =)

Fast nuförtiden går det ju faktiskt att fuska...genom att logga in på fotografens sida och med hjälp av en kod kolla på bilderna. Man kan då även göra sitt eget fotopaket...det är kanon!


Efter fotograferingen så åkte vi till Ikea...efter tjat från D. Jag var inte så upplagd (jag måste ha tappat stinget, Linda). Men men...med tanke på kostnaden så vore det kanske bättre om jag tappat plånboken =)

Det slank ner lite gott och blandat, samtidigt som jag irrade omkring. Jag känner mig mer hemma på Ikea i Kungens kurva nu, än i Västerås.

Köpte julklapp till mamsen i allafall...och efter en snabbis inne på Toys"r"us har jag en julklapp färdig till Lilla A oxå.  Sis är redan klar och Johan vet jag vad jag ska köpa till. Bara resten av STORA familjen kvar då =)

Fast jag älskar det! Det är det bästa jag vet!


Tusen tack mamsen...för duken du köpte till mig idag! Älskar dig massor!


Nu ska D och jag mysa framför en film, med lite popcorn. Hemma-poppade...har nog inte ätit det på över ett år, ska bli gott!


Ps: Ellinor...paketet ligger inslaget =)

 
 
Ingen bild

Ellinor

29 september 2009 22:01

Måste ta o styra upp det här....vad ska ni äta på fredag ;)
KRAAAM

 
Camilla

Camilla

30 september 2009 11:42

Vad roligt att gå på ikea och shoppa =) min karl skulle aldrig tjata om en sån sak. Då skulle jag no tro att han blivit sjuk, smittad av ikeasjukan lr nåt ;)
Vad duktig du är som redan börjat med julklapparna :) jag älskar att handla julklappar men har inte börjat än.

http://millerillan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 12 februari 2010 20:24

...och åter funderar! Känns som att bloggandet har legat nere en hel del dom senaste veckorna. Just nu sitter jag och undrar om jag ska uppdatera eller lägga ner...och det lutar åt det senare. Det kanske kommer ett inlägg till o från...vi får se!...

Av Ulrika - 7 februari 2010 09:11

Lilla A och jag pratade om min praktik, hon undrade lite vad jag gjorde och så.   Lilla A: - Mamma...vad får du göra på "jobbet"?   Jag: - Städa! (Då jag har praktik på ett städbolag)   Lilla A: - Näe....gud vad taskigt!!!   Hih...

Av Ulrika - 6 februari 2010 11:42

Ska se om jag kommer ihåg hur man bloggar =)   Har haft min första praktikvecka nu, var dock hemma igår pga sjukdom. Det är kul men stressigt...man vet att man lever om man säger så =)   Är inte så social på fritiden dock...spenderar den ti...

Av Ulrika - 2 februari 2010 19:31

Jag är nog tröttast i stan för tillfället =)   Orkar inte ens skriva... Jag uppdaterar i helgen i stället, för nu tänker jag gå och lägga mig.   Natti natti ...

Av Ulrika - 31 januari 2010 12:27

Har haft en myspys-helg med barnen. D har varit nere i Småland och fiskat/jagat.   I går var vi ute en stund och lekte i våra über-stora snödrivor. Barnen gjorde en bana nerför den...där de sen åkte stjärtlapp. Rakt ut i hästhagen åkte de (såklar...

Ovido - Quiz & Flashcards