Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Ulrika - 1 juni 2009 19:54

Då var första dagen på introduktionsveckan avklarad!

Har haft en jättekul dag med trevliga människor (visst, en o annan kille med fjortisbeteende fanns det, men han kommer från Flen...så vad annat kan man vänta sig. Hihi!) och bra lärare.

Det var lite segt i morse dock...är ju van att gå o lägga mig efter jag skickat iväg barnen...men det är slut med det nu =)

Och vet ni vad? Jag har knappt haft ont i huvudet idag! Jag kände att det var på G på bussen hem (kan bero på att det var smällhett och noll luft) men då jävlar var jag beredd med ibumetin =)

När jag kom hem så hade min älskade hemma-make maten klar och serverad. Hur underbar är han inte?


Jag känner dock att det blir läggdags tidigt ikväll =)

Men det är kul...ser fram emot morgondagen. Då ska vi oxå på studiebesök på ett lager i stan. Spännande!


Ovido - Quiz & Flashcards