Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Ulrika - 11 juni 2009 18:10

Idag har jag varit på utbildningen igen.

Har gått i genom kapitel 8 idag...så på måndag är det dags för prov på alla kapitel (dvs 1-8). Jag håller tummarna hårt för att det blir Sant eller Falskt frågor...då har jag ju åtminstone fifty-fifty chans =)

Fick sällskap på bussen hem av Emil...som trivdes såååå i mitt sällskap, att han följde med hem =)

(Det kan ha varit maten som lockade oxå...men för min självkänslas skull så väljer jag att tro på det första alternativet...hehe)


I morgon ska D, barnen och Emil till badhuset...medans jag får sitta i skolan och jobba på min intelligens =)

Fast å andra sidan så föredrar jag nog det för tillfället. För det finns stor risk att jag skrämmer nån i omklädningsrummet annars...när jag tar av mig underkläderna och nån inavlad släkting till Bröderna Fluff tittar/hoppar fram. Mohaha....

För det är direkt livsfara att släppa lös mig med en rakhyvel down there (rakar absolut inte nåt jag inte kan se...behöver en tredje hand som håller upp magen först...hihi)

Och vaxning är uteslutet....big time! Fick tipset av min kära mor en gång, och det är det värsta jag varit med om. Det slutade med att vaxet satt kvar, efter försök till borttagning med både vatten, tvål, schampoo, diskmedel, tvålull.....behöver jag fortsätta??? Innerst inne hyser jag nog fortfarande agg till min mamma pga det =)


I morrn slutar vi tidigare...så då ska jag våldgästa min Linda. Sen så fort karln hennes kommer hem från jobbet så kidnappar jag med henne hem till mig!!! Undra om jag ska be D laga sina goa kyckling-enchiladas för hennes skull??? Jo...det är hon värd!!! Love you darling!!!

Ovido - Quiz & Flashcards