Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Ulrika - 25 juni 2009 19:06

Min lille pratkvarn till son klarade en timme utan prat!!!

Skit oxå...så i morrn får jag, med svansen mellan benen, köpa en present!


Haha...jag skulle ha slagit vad med "Jay Leno" istället...HON hade inte klarat det =)  

(internt skämt)

Av Ulrika - 25 juni 2009 17:24

Slog vad med mina pratkvarnar till barn! Jag sa att dom inte kan vara tysta en längre tid...utan att de pratar precis hela tiden. Men Stora A sa att han visste kan var tyst...om han bara vill. Så jag lovade dom varsin present om de kan vara tysta i en timme =)

(No way att dom klarar det, tänkte jag...mohaha)


Lilla A klarade ganska exakt TVÅ minuter...hihi! Men hon var stolt ändå...för det var ju ganska länge, mena hon på =)

Däremot är jag nervös över Stora A...han har hittills varit tyst i ca 40 min, så det lutar åt att jag får köpa en present i morrn!



Av Ulrika - 25 juni 2009 16:38

Maken hade gjort en supergod kycklingsallad tills jag kom hem...super gott när det är varmt ute! Och inte nog med det...han hade gjort efterrätt oxå...för min skull. Han är den bästaste som finns!

Av Ulrika - 25 juni 2009 13:54

Sitter på KC och borde göra lite skolarbete i stället för att blogga =)

Men...det är så himlans trist just nu. Vi ska skriva om skyddsombud...vad de gör och vad de är. Booooring!!!!

Det får nog bli ett äpple på katedern till läraren istället =)

Hoppas att det funkar...annars blir det väl skamvrån.

Ovido - Quiz & Flashcards