Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Ulrika - 5 juni 2009 21:37

...och vad roar jag mig med?

Jo, fjortistest...nu låter ju jag väldigt nedlåtande men så är det inte utan jag gjorde ett test som hette Fjortis-test =)

Eftersom jag fick visa leg på systemet idag (haha) så tänkte jag att detta kanske var ett test för mig =)

Men jag vet inte om jag blev så nöjd med resultatet...det var visst ett lite elakare test än jag väntat mig...haha!

Resultatet löd:

Du är en lantligt efterbliven fläskbergslik ful och finnig ohyggligt respektlös omogen fjortis!!!


Tack för den liksom...haha!!!

Och...enbart för att jag har så sjukt dålig humor, så testade jag på D oxå.

Resultatet löd:

Du är en lantligt efterbliven lobotomerad pungsvettig fjortis!!!


Hihi...jag skulle behöva skaffa mig en hobby =)

Av Ulrika - 5 juni 2009 19:27

Vet ni vad jag har gjort idag???


Tamdadam....jag har köpt examenspresent till Stora A =)

Han slutar ju första klass på tisdag...och då måste man väl få en present, eller hur???

Hoppas att han bli glad!!! Men det tror jag nog...han är så go och tacksam den ungen!!! Mammas plutt!

Jag har varit lite ledsen avslutningen...att jag kanske inte kan komma med tanke på att jag går på utbildningen då. Men idag sa min lärare åt mig att jag kan komma senare på tisdag...för man får absolut inte missa sitt barns första skolavslutning!!! Så jag kommer att få se honom sjunga i kyrkan...


Av Ulrika - 5 juni 2009 15:30

Jag menar självklart min underbare man!!!


Idag kom jag hem från utbildningen (som jag by the way kommer att gå) till ett nystädat hem. Skinande rent från golv till tak! Och inte nog med det... maten stod dessutom på bordet, så det var bara att gå och sätta sig.

Hur underbar make har man inte då? Han är bäst, helt enkelt!


Jag älskar dig D...mer än nånting annat!!!

Ovido - Quiz & Flashcards