Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Ulrika - 29 juni 2009 22:38

...fick resultatet på Arbetsmiljö-provet, jag hade 47,5poäng = VG (gränsen för MVG var på 49...så jag missade det med 1,5 poäng)

Jag är bara så himla bra! =)


Har börjat med truckteorin nu. Ska tills på onsdag få in cirka 130 sidors info i skallen...för då är det teoriprov. Man får max ha 6 fel! Hjälp!


Höll på att storkna på bussen hem idag...kliver på, bussen har stått i solen ett tag, busschauffören flämtade fram att det var 49 grader där inne. Det var som att gå in i en vägg....big time! Som tur är så öppnade han takluckorna så att det blev lite svalare. Som sänt från ovan (hihi) så fick jag sms av Ellinor, som undrade om vi ville med och bada. OM JAG VILLE!!!

For hem och åt, packa badkläder, gjorde fika och sen drog vi. Hade jätte trevligt! Höll dock på att få en extra unge med hem...då Stora A försökte kidnappa lilla Melissa =)

För våran del hade det absolut inte gjort nåt...för charmigare unge får man leta efter =)


Näe, om jag skulle ta och fortsätta plugga...BARA 100 sidor kvar att gå igenom =(

Ovido - Quiz & Flashcards