Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Ulrika - 4 juni 2009 21:19

...för i morgon får jag nog veta om jag får fortsätta utbildningen, vilket jag gärna vill!

Jag hoppas hoppas hoppas att jag får vara kvar! Jag tror att det kan bli jäkligt intressant...många spännande ämnen och truckkortet. Truckkortet som jag kommer klara galant...jag tror på mig själv =)

Min pappa med...eller han kanske var ironisk. Han menade på att om jag tar med kameran och tar kort på en truck...då får jag ju truckkort, hihi!!!


Näe, men allvarligt...det kommer att gå skitbra. Jag jobbar på mitt självförtroende...och det säger till mig: "Go Ullis, du kan klara allt...bara du vill!!!


Så än en gång....hoppas hoppas hoppas att jag får gå utbildningen. Jag trivs jättebra med gruppen jag hamnat i, läraren är kanon, utbildningen verkar spännande och det  är så skönt att ha nåt att göra. Att få komma iväg, träffa folk, vara social...


Så håll tummarna för mig nu!!!

Av Ulrika - 4 juni 2009 19:17

Idag har det varit intressant! Vi har hållit på med "Personliga stilar". Vi gjorde en massa test för att sen komma fram till hur vi är som person. I mitt fall stämde det på pricken!!!

Jag tillhör gruppen "stödjande".

Japp...det är jag det! Jag vill gärna hjälpa och lyssna. Synd bara att dem jag lyssnar på ibland inte oxå tillhör den kategorin =)

Ibland önskar jag att vissa personer kunde komma ut ur sin "ego-bubbla" och fråga mig: "Hur mår du?"

Så är det faktiskt! Jag vill oxå ha uppmärksamhet ibland...kanske få gå in i en egen bubbla. Men istället så glöms jag då bort. Har min bubbla tonade rutor? Är det ingen som ser mig?

Flera gånger har jag faktiskt tänkt (elakt men sant), att: "Näe, nu får det vara. Jag ska skita i att lyssna nästa gång!" Men...det funkar inte. Jag är inte sån som person.

Men...jag är inte bitter =)


Nu ska jag hålla mig vaken (hmmm) och titta på film.

Ovido - Quiz & Flashcards