Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Ulrika - 9 juni 2009 18:36

Vet ni?

Idag har D och jag varit tillsammans i nio år!!!


D

Det var kärlek vid första ögonkastet!!!

Jag älskade dig igår

Jag älskar dig i dag

Jag älskar dig i morgon


Du är det bästa som har hänt mig!!!

Älskar dig till stjärnorna

Av Ulrika - 9 juni 2009 15:44

Blir nyfiken på vem du är...

Hur ska vi gå till väga =)

Av Ulrika - 9 juni 2009 13:59

Nu är det årliga besöket i kyrkan avklarat =)

Barnen var jätteduktiga och sjöng så fint, Stora A med händerna i byxfickan och "diggande" huvud.

Vi fick lyssna till åk 8-9 som sjöng Everything Changes och Halleluja, åk 5-6 gjorde ett Sommar medley, åk 3-4 sjöng Sommar och Sol, åk 1-2 framförde Eken och Bosse Björk och de små lekisbarnen uppträdde med sången Kopparormen Rolf =)


Efteråt så åkte vi till mamsen och papsen och fikade med glass, jordgubbar och maränger...

Och Stora A fick sin "examenspresent" av oss, ett silverhalsband med ett A hängandes. Han blev superglad och överraskad.


Fick med oss goa Emil hem, och Lilla A blev kvar hos mormor. Vi bytte rakt av =)  (i ett par timmar i alla fall)


Till Linda från Stora A!

Tack så mycket för hälsningen. Solen tittade fram ett tag tack vare dig! Hoppas att ni oxå får en underbar sommar!

Många kramar från Stora A     

Av Ulrika - 9 juni 2009 07:25

Nu har jag precis skickat iväg min son till skolan.

Så fin i skjorta och med gele i håret!

Dom ska samlas i skolan i en timme innan de åker till kyrkan,

där vi sen möter upp.


Nu kommer barnen ha sommarlov med D,

medans jag får sitta i skolbänken hela sommaren =)


Ovido - Quiz & Flashcards