Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Ulrika - 13 juni 2009 16:58

Idag tog vi sovmorgon...så skönt!

Sen gjorde vi oss i ordning och for in till stan och trängdes lite på Vilsta marknad. Det var fullt med folk...överallt!

Men jag hittade inget kul!

D däremot köpte i vanlig ordning, renchips och varmrökt regnbåge.

Så nu har han att mumsa på =)

Stora A är jättenöjd, för han hittade spel till PS2.

Så gissa vad han gör nu?  ;)

Och Lilla A köpte en söt kjol för 30kr.

Därefter åkte vi karusell.

Så varför jag kammade mig i morse, kan man ju undra =)

Jättefin är jag förresten!!!

Det är annars bara en bonus...för Linda och jag har så jäkla kul

när vi "slingar"...så det är värt det ändå =)


Gumman var där igen, Linda.

Hotade barnen att om dom inte lyder så lämnar vi dom hos henne.

Haha...sen var dom så snälla så =)


Åkte förbi mamma på vägen hem.

D smörade till sig några öl av papsen.

Och jag fick krama lite på Sis!

Saknar henne big time!


Nu ska jag plugga lite inför provet.

Eller lite o lite....det är ganska jävla mycket faktiskt.

Måste komma ihåg att ta med ett äpple till läraren på måndag,

då kanske jag får några bonuspoäng åtminstone ;)

Av Ulrika - 13 juni 2009 00:46

Nu sitter Linda och jag, mitt i natten med hätta och hårfärg. En aning övertrötta kanske...hmm, Ja!!!

Sitter och skrattar åt precis allt...från practical jokes till påhittade biverkningar. Tur att vi har samma låga humor, hon och jag =)

Kankse därför vi matchar så bra! Inte många som skulle stå ut med oss ibland =)

Hoppas att vi inte somnar med medlet i håret...haha. Det kan sluta illa då! Ni skulle se Lindas arm, som fick lite spill på sig. Solbrännan försvann fortare än kvickt =)


Ovido - Quiz & Flashcards