Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Ulrika - 30 juni 2009 16:35

Bra kombination va!?


Det är så himlans intensivt i skolan nu med truckteorin. Det går i en väldans fart...och flera ton information. Huvudet hänger inte riktigt med alla gånger. Sen är det super-duper-varmt ute (ja, jag vet att man inte ska klaga...men det skiter jag fullständigt i just nu). Dricker hinkvis med vatten på dagarna...vilket göra att man behöver gå på toaletten ofta...som resulterar att jag spenderar mer tid där än med familjen. Näe, inte riktigt så illa är det.

Ja, just...irriterad är jag oxå!

Jag åker ju som sagt buss varje dag till och från skolan...som jag betalar dyra pengar för. Är det för mycket begärt att få en human resa då??? Idag har jag åkt hem med en buss där det var noll luft...varmt och kvavt så in i norden. Ingen fläkt, ingen ac....Det var hemskt...höll på att smälta bort! Plus att den jäkla busschauffören var dum i huvudet! Jag kliver på, "blippar" mitt kort, ska gå och sätta mig....men hinner knappt få tillbax kortet förrän busschauffören gasar på...vilket resulterar i att jag, oförberedd som jag var, ramlar mot ett sätes armstöd. Svinont gjorde det...och gör fortfarande! Okej om bussen var gratis...men jag betalar ganska mycket för att få åka buss! Ska det vara så?


Om jag ska ta att skicka iväg ett argt mail till bussbolaget kanske? Eller ännu värre...skicka dit min argsinta mamma, och hon bits kan jag lova =)

Ovido - Quiz & Flashcards