Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Ulrika - 21 juni 2009 19:39

Vad fint jag har det i min garderob nu =)

Äntligen så kanske jag hittar saker...woohoo!!!


Har precis tittat på film, Monsterhuset, med D och Lilla A. Stora A hade kompis här förut och följde sen med honom hem för övernattning. Så det packades här för fullt...tv-spel, leksaker mm. =)


I morrn kommer Lilla As kompis Linnea hit...klockan åtta på morgonen (så D kommer att ha fullt upp här hemma...hihi). Linnea skulle ha varit på dagis egentligen men D tyckte att dom kunde lämna henne här i stället...därav den tidiga tiden =)


Näe, nu ska jag kramas lite med min älskling!



Av Ulrika - 21 juni 2009 11:30

Vad ska man hitta på idag då?

Kanske plugga lite inför provet på onsdag...det behövs nog. Har ju lyckats bra på dom andra så jag får inte bli för kaxig =)

Nästa prov är dock mycket svårare...det är massor att komma ihåg. En hel massa listor, typ checklistor om godsskydd. Det blir inte lätt i alla fall.


Den här veckan kommer att handla mycket om arbetsmiljö, ergonomi och friskvård. Så vi kommer inte hinna ha nån genomgång om godssskydd inför provet.


Jo, så idag blir det en del pluggande! Helt klart! Tänkte även ta tag i min garderob...där det ser ut som om tredje världskriget ägt rum. Allt ligger huller om buller. Så det är antingen en rejäl städning och organisering där inne som krävs...eller så måste jag gå upp en timme tidigare (minst) på morgonen för att hinna hitta det jag ska ha.


Vad har ni för er idag då???

Ovido - Quiz & Flashcards