Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Ulrika - 15 juni 2009 16:55

...hoppas att vi får provresultatet i morrn. Eller kanske inte förresten...för jag glömde äpplet till läraren =)

Men jag tror att det gick bra. Jag svarade på de flesta frågor i alla fall. Vi fick en och en halv timme på oss och jag var klar efter en kvart...men satt kvar en kvart extra för syns skull =)

Provet var uppdelat med hälften Ja och Nej frågor och hälften som man skulle skriva utförligt på.

Får ni inte höra nåt mer om provet från min sida så betyder det dåligt resultat...annars lovar jag att delge er hur det gick ;)


Stora A och D har haft en mysdag här hemma, spelandes tv-spel.

Lilla A åkte till mormor igår och sov kvar...och skulle tydligen stanna en natt till. Så vi får väl se om vi får hem henne i morrn då =)

Stora A tycker att det är lugnt och skönt i alla fall. Och blev glad att han får sin pappa för sig själv en dag till =)

Ovido - Quiz & Flashcards