Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Ulrika - 14 juni 2009 20:20

Har pluggat till och från hela dagen...men det är helt tilt idag. Ingenting går in i mitt huvud.

Så jag får nog se till att smöra järnet i morrn...le och se söt ut (???).

Jaha...då var det kört med en gång då =)


Tur att jag har en 40 minuters bussresa att hinna plugga på då i morrn. Plus att jag kommer till skolan übertidigt då det ändras till sommartrafik nu.


Näe, om man ska ta och läsa igenom allting ännu en gång och sen be maken förhöra mig....igen! Han är redan trött på mig, så jag får väl försöka övertala honom...eller kanske locka med lite shyssta "moves" i sovrummet =)

Av Ulrika - 14 juni 2009 14:29

Men vad är det här???

Det är vädret jag tänker på!!!

Ska vi behöva ta fram vinterkläderna igen, eller?

Det blir fint...dansa runt midsommarstången i overall och mössa. Fortsätter det så här så!!!

Det lutar åt att vi sitter hemma på midsommar, inomhus och grillar under fläkten =)


Ovido - Quiz & Flashcards