Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Ulrika - 12 juni 2009 21:34

Nu ligger Linda och jag i soffan...proppmätta, efter Ds goda mat! Han har ju gjort kyckling-chinchillas (eller vad hette det Linda...haha). Och det kan ha hänt att vi åt lite mer än vi borde =)

Hur ska vi nu palla att tortera varann??? (Göra slingor för er som undrar)


Hur bortskämd är jag på en skala mellan 1-10?

Blev hämtad av Linda efter skolan, blev serverad lunch, kaffe och läx-hjälp. Sen hem...D lagade sina underbart goda kyckling-enchiladas och Linda nattade mina barn.

Jag är omgiven av underbara människor som älskar mig! Eller...jag hoppas att dom gör det i alla fall...för jag älskar dom över allt annat.


Näe, nu ska jag lägga mig ner igen =)


Mamsen, förstod du att det var vi som tuta??? =)




Av Ulrika - 12 juni 2009 14:34

Sitter hemma hos Linda och passar på att blogga medans hon är koncentrerad på annat =)


Ute öser regnet ner för fullt...och har gjort det ett bra tag nu. Men goa Linda kom och hämta mig i skolan...så jag slapp gå ute i detta skitväder i alla fall.

Åkte sen raka vägen hem till Linda, där det bjöds på lunch. Och eftersom matlagning är en av hennes talanger så blev jag både mätt, nöjd och belåten.

Efter det så intogs det kaffe på hennes über-mysiga balkong. Samtidigt som Linda förhörde mig inför provet på måndag. Tack för det Linda...fast jag tror nog att du hade det lika kul som mig =)

MEN...svenska-kurs kanske vore nåt??? Haha...


Så fort karln hennes kommer hem så kidnappar jag med henne hem, som sagt. Där ska jag slinga hennes hår...mohaha!!!


Näe, om man ska be om påtår kanske...och en cigg på det =)

Ovido - Quiz & Flashcards