Alla inlägg under juli 2009

Av Ulrika - 11 juli 2009 21:06

Äntligen har jag lärt mig att lägga upp bilder med text emellan och även videoklipp =)

Det går alltså att lära gamla hundar sitta =)

Av Ulrika - 11 juli 2009 20:55

Grattis på namnsdagen

Lilla A

Mamma

Sis

Mormor

Vilda

Fialotta

&

jag själv då förstås!


Och även Ellinor på Ellinor-dagen!






Min namne...Drottning Ulrika Eleonora



































Av Ulrika - 11 juli 2009 18:26

Av Ulrika - 11 juli 2009 17:55

Scary


Redan här börjar jag bli rädd =)


Livrädd


Inte bara rädd...utan helt galen till och med!

By the way...har ni hört låten "Popcorn frisyr"  =)


Det är Lindas fel att frisyren ser ut som den gör! Den var jätte rak och fin...varenda hårstrå låg på sin plats...tills Linda skulle testa rondellen i Västerås. Typ 10 varv senare såg jag ut som en blandning av Mojje och Magnus Uggla =)


På vägen hem från Ängsö tog vi en snabbis förbi mamsen och gav henne en puss på kinden =)


Hihi


Sorry mams...hihi!!!



Även Linda ville vara med på bild =)

Tyvärr så missar ni skriket hon la av precis efter detta foto togs =)

Jag tror aldrig jag sett henne så snabb in i bilen...haha! Första kommentaren från henne efter skriket var: "Ge mig en servett...snabbt...måste kissa"  Haha...medans jag kved mig av skratt =)


Ps Linda...D tänker åka till dig snart och ta blommor =)

Kanske bättre det än att hagelbössan åker fram...hehe


Tusen tack Linda för en kul och scary kväll!






























































































Av Ulrika - 11 juli 2009 14:00

Vad fort tiden har gått...ett helt år redan!

Hoppas att du får en fin dag med massa paket!


Många grattis kramar från Ullis med familj!

Av Ulrika - 10 juli 2009 19:33

Har lyckats undvika dom...tills jag var ute i ca fem minuter idag. Fick ett myggbett på sidan av vänster hand...som nu har svullnat upp som fan. Jag kan knappt röra handen och den är typ blå!

Undrar vart den myggan hade varit innan han fick smak av mig ;)

Satan vad ont det gör i alla fall!

Av Ulrika - 10 juli 2009 15:24

Funderade lite på vad barnen och jag ska hitta på om dagarna nu när vi är lediga. Är det fint väder så finns det ju massor att göra...men jag ville ha lite "back-up" planer oxå. Typ badhuset, leklandet etc.

Men det sket sig! Badhuset är stängt i sommar, hela juni och juli. Och leklandet är stängt likaså.

Inser dom hur mycket pengar dom förlorar på det eller?


Så kom gärna med tips på vad man kan hitta på =)

Av Ulrika - 10 juli 2009 15:11

Rubriken säger väl allt...

Ovido - Quiz & Flashcards